trasig, älskling, jag är trasig

jag tar illa upp när det gäller allt just nu,
varje bakslag eller påhittat bakslag är en riktig käftsmäll
och idag är första gången sen i fredags
(om man inte räknar natten till måndag då jag var arg)
som jag känner något utöver tomhet.

jag orkar inte vara en bra vän eller flickvän men
det är egentligen allt jag vill kunna..

jag har fått två läxor från psykiatrin;
det ena är att skriva matdagbok, då dett inte skiljer
sig från min vanliga vardag så gör det inte speciellt mycket
den andra är att göra mer av det jag tycker är kul.

mitt minne har försämras avsevärt efter att jag tog någon medicin som jag
inte minns just nu vad den heter (ironiskt men sant). aja.
fuck it.. ska gråta nu om det går.


något positivt; i helgen får vi finbesök och jag längtar!

Kommentarer
Postat av: K

Dags för att positivt inlägg här nu! Skriv när nåt roligt har hänt! Hitta det bra!

2011-04-14 @ 01:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0