ny start

Jag har funderat länge på att starta en ny blogg,
en plats där jag kan skriva ner allt jag känner.
Både när jag är arg, ledsen och frustrerad men
även när jag är som mest lycklig.

Diskuterade detta med min sambo och jag har
tidigare haft en blogg där jag var anonym och
skrev väldigt öppet om mitt liv, vilka jag legat
med, vad jag gjort tidigare.

Denna blogg kommer nog bli ganska öppen men
inte lika öppen, till en början kommer jag vara
anonym om vem jag är men jag kommer även
lämna ut adressen till folk jag känner.


Bloggnamnet då, Serenity.
Kommer från mitt livsmotto;
God, grant me the serenity
To accept the things I cannot change;
Courage to change the things I can;
And wisdom to know the difference.


Design och kategorier kommer inom kort.


Kommentarer
Postat av: E

... och spänningen stiger ;)

2011-01-18 @ 14:38:08
Postat av: F

mysmysmys!

2011-01-18 @ 15:00:09
Postat av: K

shulululu

2011-01-18 @ 18:18:36
Postat av: M

fina<3

2011-01-20 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0