10.30

idagidagidag..
hej idag. snart far vi till italien.
fredag 20.00 flyger vi.

just nu känner jag mig larvig
och ledsen, det går lite hand i hand
att vara larvg och ledsen för mig.

jag är ledsen för små saker och
då känner jag mig larvig, vilket
är minst en gång per dag.

dagens i-landsproblem är att jag
igår klippte topparna, själv hemma
med hjälp av min sambo, och nu
är det för kort så det finns ingen
tyngd i det, vilket gör att jag ser
ut som en svamp.. palla åka till italien.


igår då, det gick bra..
mannen och jag pratade lite och
kom överens om att vi måste sluta
missförstå varandra. han måste förstå
sig på min sjukdom bättre och jag måste
förstå att han blir ledsen och arg han med.


hur ska man göra detta då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0