12.37

nu var det ett tag sedan jag skrev,
efter italien så var det mest deppat
och irriterat här hemma då vi förlorade
derbyt och allt var orättvist..

sen kom ångesten, uteblivna psykologbesök
och jag blev sjuk. de uteblivna besöken var
ombokningar av mig samt ett för att jag var
sjuk då. måste bli bättre på att komma iväg
på möterna, speciellt när jag mår mycket dåligt.



igår när jag och min man var och handlade mat
så träffade jag på en av mina bästa vänner, från
när jag var yngre.. nu var det en evighet sen vi
sågs sist och det är tack vare mig, jag har prioriterat
annat framför vänner och de få vännerna jag träffat
är de som legat i och tjatat.. resten har jag glidit ifrån,
och jag skämdes verkligen igår för känslan mellan oss
var verkligen awkward och så ska det ju inte vara..

vi uppreppade samma frågor "jaha, vad gör du nuförtiden?"
"allt bra då?" osvosvosv. skjut mig.

jag ligger efter med skolarbetet också.. inte ekommit någon
vart alls typ.. inte ens börjat på första uppgiften, finns ingen
motivation och det är fem uppgifter som ska vara klara senast
den 15 april.. tid kvar visserligen men det är mycket läsning
och jag arbetar ju heltid så.. fan.

idag ska vi tömma lägenheten på saker som inte är våra,
solen skiner ut och i veckan kommer vår soffa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0